marvin-meyer-571072-unsplash rawpixel-788593-unsplash stefan-stefancik-257625-unsplash

Visie verwoorden en inspireren

Een aansprekende visie mobiliseert niet alleen de juiste sollicitanten en afnemers, maar bindt ook gewaardeerde medewerkers aan de organisatie. In een visie klinkt het dna van de organisatie door en worden ambities verwoord. Een visie nodigt uit tot actie, met andere woorden tot het waarmaken ervan. Stakeholders willen zich verbinden met een organisatie waarin ze hun waarden herkennen, omdat ze zo betekenis kunnen geven aan hun werk en levensopvatting. Voor alle organisaties is het belangrijk om een verbindende visie te hebben, maar zeker als de organisatie is gegroeid via fusies en overnames. Medewerkers willen zich immers snel thuis voelen in de nieuwe organisatie. Soms is het nieuwe verhaal al aan het ontstaan. BAS haalt de verhalen op om deze tot een aansprekende visie te maken en BAS biedt creatieve workshops aan waarin een nieuw taalregister geopend wordt die passend is bij de nieuwe visie: organisatiemetaforen

Als je een schip wilt bouwen, roep dan het verlangen naar de zee op (vrij naar Entoine de Saint-Exupéry)

Deze website is gemaakt met de Websitemachine.nl menu